2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
فروش سیب قاچ کن

فروش سیب قاچ کن

خرید دستگاه سیب قاچ یک وسیله برای قاچ کردن سیب و تقسیم آن به 8 قسمت مساوی بدون صرف انرژی زیاد با تیغه های بسیار تیز و با کیفیت شما براحتی میتوانید در مدت زمان کم تعداد زیادی سیب ، گلابی یا ... را قاچ نمایید .سیب قاچ دارای گارانتی بوده و در صورتی نارضایتی میتوانید آن را عودت دهید و پول خود را پس بگیرید برا اطلاعات بیستر با ما تماس حاصل فرمایید.
نمایندگی سیب قاچ کن

دستگاه سیب قاچ کندستگاهی با کاربرد آسانمناسب برای انواع صیفی جاتدارای تیغه های بسیار تیز و برندهبه راحتی سیب را به 8 قسمت مساوی تقسیم کنیدو هسته آن را به آسانی خارج کنید
فروش سیب قاچ کن

با خرید دستگاه سیب قاچ کن دیگر مشکل تقسیم کردن و برش زدن سیب را نداریم. این محصول دارای تیغه هایی تیز و برنده می باشد که بدون نیاز به زور و فشار به راحتی می توانید سیب را به 8هشت برش مساوی تقسیم کنید و هسته های وسط آن را به راحتی خارج کنید. سیب قاچ کن را برای میوه های دیگر نیز می توان استفاده کرد.
  • دارای تیغه فلزی
  • قابلیت جدا کردن هسته ها
  • دستگاهی با کاربرد آسان
  • تقسیم سیب به 8 قسمت مساوی
  • مناسب برای سایر صیفی جات
خرید سیب قاچ کن

سفارش اینترنتی سیب قاچ کن



خواص سیب :
برخی از خواص و مزایای نوشیدن آب سیب را نیز برای شما مشتریان عزیز یادآور شویم، همان طور که شما نیز می دانید خوردن سیب برای بدن بسیار مفید است و نوشیدن آب آن بدن شما را در برابر میکروب ها محافظت می کند همچنین خواص بسیاری دارد که برخی از آن را در زیر یادآور شده ایم :
  • به علت داشتن آنتی‏اکسیدان فراوان، میزان کلسترول خون را کاهش می‏دهد.
  • دارای آنتی‏ اکسیدان است، در نتیجه از بروز انواع سرطان و بیماری‏های قلبی جلوگیری می‏کند.
  • اگر در حد اعتدال آب سیب بنوشید، آنتی‏اکسیدان‏های موجود در آن باعث کاهش وزن اضافی می‏شوند.
  • آب سیب دارای انواع ویتامین‏ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن است که از بروز برخی بیماری‏ها جلوگیری می‏کنند مثل سرماخوردگی.
  • تحقیقات علمی نشان داده که آب سیب عملکرد مغز را بهبود می‏بخشد، در نتیجه باعث بهبود هوشیاری و قدرت درک و فهم می‏شود.
خرید دستگاه سیب قاچ کن

روش خرید دستگاه سیب قاچ کن :
خرید پستی :
در این روش , سیب قاچ کن درخواستی شما بوسیله پست برای شما ارسال میشود و شما بعد از دریافت کالا , مبلغ آن و هزینه پست را به مامور پست میپردازید.برای اینکار روی لینک خرید پستی کلیک کنید و مشخصات خود را طبق آنچه که خواسته شده وارد نمایید.
پس از اینکه سفارش شما ثبت شد،ما محصول را برای شما ارسال خواهیم کرد و هزینه‌ی این محصول را نیز پس از اینکه بدستتان رسید به مامور پست پرداخت می‌کنید.

قیمت با تخفیف فقط به مدت یک ماه : 6000تومان

خرید


سایت خرید سیب قاچ کن ارزان
مشتریان گرامی توجه داشته باشید...
در فروشگاه ایران ارنا با کیفیت ترین کالاها با کمترین سود و بر اساس قیمت روز بازار ارائه میگردد توجه داشته باشید,ممکن است برخی فروشگاه ها به خاطر سود بیشتر قیمت بالاتری در نظر بگیرند و یا برخی فروشگاه های غیرفعال اینترنتی,به علت عدم فعالیت و عدم موجودی کالا , قیمت هایی زیر قیمت بازار در سایت ثبت کرده باشند. و در واقع امکان ارسال سفارش شما را نداشته باشند. در ایران آرنا فقط محصولاتی که با کیفیت و موجود هستند در فروشگاه قرار دارد.


6000 تومان